niedziela, 11 lutego 2018

Witam Was gorąco w ten mroźny lutowy dzień!
Z niecierpliwością oczekiwałam na wyniki konkursu "Szuflady". Bardzo się ucieszyłam gdy moją pracę wyróżniono możliwością publikacji w piśmie Beading. Takie wyróżnienie mobilizuje do pracy nad nowymi projektami. Mam głowę pełną pomysłów i chciałabym jak najszybciej je realizować. Ach, żeby tak móc tylko koralikować, ale niestety tak się nie da. Muszę uzbroić się w cierpliwość i spokojnie, po kolei realizować swoje pomysły. Ostatnio skończyłam komplet kuleczkowo- kokardkowy. Zaczęłam od kolczyków, a potem już się rozpędziłam i powstała bransoletka i wisior z różą.
A razem ten komplet wygląda tak
Pięknie się prezentuje, a ja bardzo lubię go nosić.
Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na opinie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz